Welkom op de pagina van groep 5

Wij zitten met 23 kinderen in onze klas en daarvan zijn er 9 jongens en 14 meisjes. We hebben een juf in deze groep, juf Conny. Voor gym hebben wij juf Anja, die geeft ons gym op de dinsdag en juf Henriëtte komt op de woensdagen, maar eerst starten we op de woensdagen met meester Arne. We leren veel en soms komt een ouder ons helpen met tekenen/knutselen. Er is ook een klassenassistente. Zij helpt de hele school en ons vooral met het herhalen en overhoren van de tafeltjes en het klokkijken (deze zijn zeker handig om ook thuis nog te oefenen), ze is daarnaast vaak even bij ons in de klas en kijkt dan na. Dit is juf Angelique. Op de maandagen is er bij onze groep een stagiaire (klassen assistent), Benjamin.

In groep 5 hebben we veel lol, houden we rekening met elkaar, werken we hard, kunnen we fluisteren, maken we geen ruzie en doen we leuke dingen. We kunnen het goed met elkaar vinden en zijn altijd lief voor elkaar. We gaan elke dag tot 2 uur naar school, we blijven samen over en eten in de kleine pauze vaak fruit. We zijn goed in elkaar helpen als iemand iets niet snapt. We lachen elkaar niet uit en worden allemaal gezien. Daarom zijn we een super leuke klas.