Groep 1/2A

Welkom op de pagina van groep 1/2A!

Vanuit thematiseren spelen wij in allerlei hoeken, de thema’s liggen in de belevingswereld van het jonge kind.

De hoeken richten wij samen met elkaar in, eerst overleggen wij dit met de kinderen om vervolgens de hoek gezamenlijk in te richten.

Vanuit spel ontwikkelen jonge kinderen zich op gebied van, woordenschat, geletterdheid, gecijferdheid, sociaal emotioneel, motoriek, muziek en creativiteit.

Wij vinden steeds weer nieuwe uitdagingen in ons spel.

Aan het vertellen over het tot stand komen van ons spel, beleven wij veel plezier. Wij zijn dol op complimenten geven en ontvangen.

Onze groep bestaat uit 19 kinderen van groep 1 en 2 en door het jaar heen, komen er nieuwe kinderen bij.

Juf Anita is op maandag, dinsdag en woensdag in onze groep. Juf Ismay op donderdag en vrijdag.

Wij hopen dat u zo een beeld heeft van de manier waarop wij werken.

Groetjes juf Ismay en juf Anita